23 Eylül 2008 Salı

Öğretmen Adaylarına Süreli Yayın Tavsiyeleri


Çoluk Çocuk Dergisi
Okulöncesi eğitim adına yapılan çalışmalar, ropörtajlar, etkinlikler bu dergide mevcut. Aylık dergiye abone olunabilir. Ya da eski sayıları topluca istenebilir.
Bağlantı için adres: http://www.colukcocuk.com.tr/
Yaşadıkça Eğitim Dergisi
Üç ayda bir yayınlanan dergi eğitimciler için ideal bir başvuru dergisi. Hakemli dergide eğitim biliminde yapılan bilimsel araştırmalar ve makaleler yer alıyor. Tüm öğretmen ve adaylarına üye olmalarını tavsiye ediyorum.
Bağlantı için adres: www.yasadıkcaegitim.com
Bilim Çocuk Dergisi
Her ay yayınlanan dergi çocuklara olduğu kadar öğretmenlerin de elinin altında bulunmasında faydası olan bir dergi. Etkinlik hazırlarken unuttuğunuz bir çalışma gözünüzün önüne geliyor, Resimli kartları çocuklar için çok yararlı bilgiler içeriyor.
Bağlantı için adres: www.biltek.tubitak.gov.tr/cocuk
Okul Öncesi Eğitim Şart Dergisi
İki ayda bir yayınlanan dergide etkinlik örnekleri bulabilir, alanla ilgili pek çok yazıya ulaşabilir, "Etkinlik Havuzu" kitabını sipariş edebilirsiniz.
Bağlantı için adres: www.okuloncesi.org



Educaturk Dergisi

Aylık derginin içinde güncel yaşam, eğitim kurumları, eğitim sektörü ile ilgili her şeyi bulabilirsiniz. Dilerseniz
50 Ytl. karşılığında yıllık abonesi olabilirsiniz.
Bağlantı adresi: http://www.educaturkdergi.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder