22 Nisan 2010 Perşembe

Kadıköy - Pendik hattı :)



Yıllardır beni kah kızdıran , kah güldüren , zaman zaman da düşündüren bu minibüs şöförü davranışını paylaşasım var .Yok yok , çat diye direksiyonu arabanızın önüne kırmaları değil konu , hayır aniden ve sinyal vermeden sağa geçip yolcu indirmeleri/bindirmeleri de değil .
Yolda yürüyen , sadece gezintiye çıkmış , markete ekmek almaya giden , sabahları ben gibi işine gitmeye çalışan insanlara ısrarla korna çalıp , arabalarına binmeye davet etmeleri.
Sanki minibüs öyle bir şey ki , şöför dat data dat diye kornaya basıp , sanki tanırmışçasına beni beklemeye başladı mı koskoca minibüs caddesin'nde ; benim canım çekecek ve " aaa ne güzel minibüs var , hem beni çağırıyo,bekliyo ; bir Pendik tarafına seyahat edip döneyim" diycem :)
Bu sabah yine öyle , henüz uyanamamış ; belli ki işe doğru yola çıkmış bir baa yan'a korna çalıp , bekledi şöför. Ama arkadaş binmedi minibüse , bizim şöför kızdı .. evet evet , elini falan havaya kaldırıp , içinden "Allah Allaaah niye gelmiyosun" dediğini tahmin ettiğim , dışındansa dudaklarını okuyamadığım bir serzenişle , arabasına binmeyen bayana kızdı ... :) Ah keşke yanımda makinem olsa idi de , o anları 3 ,5 karede buraya paylaşabilseydim , çok komikti :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder