6 Temmuz 2011 Çarşamba

İlkyardım Eğitici Eğitimi Programı

Ankara Temel İlkyardım Eğitim Programı
13 - 14 Temmuz 2011

İlkyardım Eğitici Eğitim programlarına; Tıp Doktorları, Diş Hekimleri, Eczacılar,Biyologlar, Diş Teknikerleri, Hemşireler,  Veteriner Hekimler, Sağlık Memurları, Paramedikler, Att, Tıbbi Teknologlar, Odyolog, Sosyal Hizmet Uzmanı, Emekli Sağlık Çalışanları, Laborantlar, Ebeler, Tıbbi Sekreterler, Sağlık Eğitimcileri (Gevher Nesibe mezunları v.b.) katılabilirler.
Bu Sertifika ile,
- Sürücü Kurslarında ilkyardım Eğitmeni olabilirsiniz.
(Ön lisans ve lisans mezunları için geçerlidir.)
İlk yardım Eğitim Merkezi açabilirsiniz.
Eğitim Merkezlerinde ilkyardım eğitmenliği yapabilirsiniz.
İçeriğini siz belirleyerek, tekniğine uygun, her türlü seminer, sunum gerçekleştirebilirsiniz.
Büyük gruplara sunum yapabilirsiniz.



ADRES  : Atatürk Bulvarı. 131/ 5 Kızılay / ANKARA
TEL        : 0 312 418 44 68
CEP       : 0537 266 31 97
FAX       : 0 312 418 00 13
KURS BİLGİLERİ
TIP DOKTORLARI IÇIN;
   Eğitim Becerileri Eğitimi  : 5 gün
   Toplam Süre                  : 5 gün

SAĞLIK ÇALIŞANLARI;
   İlkyardım Eğitimi              : 5 gün
   Eğitim Becerileri Eğitimi  : 3 gün
   Toplam Süre                  : 5 + 3 gün (8 iş günü)


 KURS TOPLAM FİYATI
Ücret; T.C. Sağlık Bakanlığı'nca belirlenmiştir.
- Kişi başı her şey dâhil; 1100 TL (Kitap, CD)
- Kredi kartına 12 taksit yapılır.
    * GARANTİ BANKASI--- Bonus’a 12 ay taksit imkanı
    * AKBANK---------------- Axess’e 12 ay taksit imkanı
- NAKIT ÖDEME;
   - YAPI KREDİ BANKASI-Meşrutiyet Şubesi-ANKARA
      Hesap No: 846 94 511
      IBAN No: TR 47 0006 7010 0000 0084 6945 11

 İSTENEN BELGELER:
- 2 adet vesikalık fotoğraf,
- Kimlik fotokopisi,
- Mezuniyet belgesi ya da diploma fotokopisi




  Konaklama Seçenekleri için tıklayınız

kaynak

kaynak


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder