30 Temmuz 2013 Salı

Sen “Gezi’ci”, ben “Gerici” öyle mi?.. Yok öyle yağma!

Sen “Gezi’ci”, ben “Gerici” öyle mi?.. Yok öyle yağma!

Onlar konuşacak,
Ben susacağım!..
Onlar bağıracak,
Ben sesimi çıkarmayacağım!..
Onlar “slogan” atacak,
Ben boynumu bükeceğim!..
Onlar “pankart” açacak,
Ben elimi bile kaldıramayacağım.
Onlar “hakaret” edecek,
Ben sineye çekeceğim!..
Onlar “yazı”lar döşenecek,
Ben “kalem” oynatmayacağım!..
Nerede bu yoğurdun bolluğu?..
Kendilerini “bu memleketin sahibi” olarak gören “Beyaz Türkler”in her şeyi yapma hakkı var ama “zenci” olarak gördükleri bizler her şeye katlanacağız!..
Çünkü onların dışkılarında “gök boncuk” var, bizler ise onların emirlerine amade “Kunta Kinte”leriz, “köle”leriz!..
Yok öyle yağma!..
Onlar, “Eski Türkiye”de kaldı...
“Yeni Türkiye”de ise herkesin “konuşma hakkı” var, herkesin “düşüncesini ifade etme özgürlüğü” var!
Sen konuşuyorsan,
Ben de konuşacağım!
Sen bağırıyorsan,
Benden susmamı bekleme!
Sen “hakaret” ediyorsan,
Misliyle cevabını alırsın!
Sen “Sinkaflı küfürler” ediyorsan,
Ben de sana söverim!
Çünkü;
Benim elim armut toplamıyor!
Artık, şunu herkes bilsin;
Meydan boş değil!..

Hasan Karakaya



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder